the gan

mój osobisty projekt czytelniczy, gdyż po przeczytaniu wszystkich książek Iris Murdoch brakowało mi podobnego planu książkowego. a że ostatnio odkryłam, że saul below faktycznie ma klasę, philip roth mnie bardzo pozytywnie zaskoczył i na mojej liście książek do przeczytania pojawiło się coraz więcej autorów amerykańskich (a nie tylko autorek, jak do tej pory) narodziło się też zainteresowanie ‚wielką powieścią amerykańską’.

w ramach krótkiego wprowadzenia, mini wykład dr Kasi Boddy z cyklu UCL Lunch Hour Lectures:

z nawiązaniami do the wire i do trylogii Sienkiewicza.

 

3 thoughts on “the gan

  1. Muszę się wreszcie zapoznać z Bellowem, tymczasem chyba znowu zrobię podejście do deLillo. Doczekał się ekranizacji Cosmopolis – od maja w kinach.
    Swoją drogą pamiętam, że jakieś 20 lat temu na liście był Melville, Dreiser i paru innych panów, których rzadko się dzisiaj czyta. Ale cóż, latka lecą, literatura się zmienia.

    Polubienie

Skomentuj

